loading...
عصراندرويد
.::به عـــصـر اندرويد خوش آمدید::.

 

  .::به عـــصـر اندرويد خوش امدید::.

سلام بازدید کننده گرامی، به سایت عـــصـر اندرويد خوش  اومدید، ممنون میشیم که برای بهتر شدن سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقاداتون رو با ما در میان بذارید. همچنین برای استفاده از کل مطالب سایت و انجمن، عضو سایت بشید. در صورت تمایل شما میتوانید مطالب جالب خود را برای ما ارسال کنید و مطلب را با نام شما در عـــصـر اندرويد قرار می دهیم .

سایت عـــصـر اندرويد ساعات خوشی را برای شما آرزومند است

 

**-------------------------------------------------------------------------------**

 


 ** تولبار سایت عصر اندرويد**

Get our toolbar!

 تولبار سایت.با دانلود این تولبار به راحتی بدون ورود به سایت از جدیدترین نرم افزار ها وکلیه مطالب سایت بهرمند شوید

این تولبار مناسب برای بروزر های IM - Mozilla - chrome

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت alexa

با حجمی کمتر از 200 کیلو بایت

لطفا برای حمایت از سایت این تولبار را نصب نمایید

آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد
آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد

مدير بازدید : 129 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

39

آی تی رسان – با معرفی دو مدل مختلف از گلکسی نوت ۳ که هر دو مجهز به صفحه نمایش سوپر آمولد بودند، ظاهرا دو مدل دیگر نیز در راهند. یکی از این نسخه‌ها مدل دو سیم کارته این فبلت بود که به تازگی در بنچمارک AnTuTuu نمایان شد و گلکسی نوت ۳ دوز نام گرفت، اما شایعات گویای این هستند که البته یک مدل دیگری از این فبلت که مجهز به صفحه نمایش ال سی دی بوده در راه است.

ظاهرا سامسونگ همیشه می‌خواسته که ورژن ارزان قیمت‌تری از نوت ۳ را با صفحه نمایش ال سی دی ارایه دهد. این برند پیشرو با به تاخیر انداختن زمان آغاز به کار این نسخه تلاش داشته تا فروش نسخه گرانتر و با کیفیت‌تر آن تحت تاثیر قرار نگیرد و زمان ارایه آن ماه نوامبر تعیین شده است.

به غیر از صفحه نمایش، این نسخه از نوت سه مجهز به یک دوربین ۸ مگا پیکسلی بوده و فعلا هیچ حرفی از تفاوت قیمت بین این دو نسخه زده نشده است.

باید دید که با ورود این نسخه ارزانتر به بازار آیا فروش نسخه با کیفیت‌تر تحت تاثیر قرار می‌گیرد یا نه؟ اگر بخواهم از نقطه نظر شخصی خود صحبت کنم، انتظار می‌رود که فروش این نسخه ارزانتر، بیشتر از حدی که تصورش می‌شود انجام پذیرد و حداقل در کشور ما با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

مدير بازدید : 204 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (2)

FIFA-14

نسخه Free Shopping اضافه شد

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .

با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید . 

 

 

 

مدير بازدید : 135 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

monstertruck

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 اگر دنبال کننده بازی های مسابقاتی باشید ، به هیچ عنوان بازی Monster Truck Destruction را از دست نخواهید داد . شما باید راننده ماشین های غول پیکر باشید ! در هر مرحله ، باید تمام تلاش خود را به کار برده و از موانع عبور کنید . این بازی ، شامل ۳۰ کامیون مختلف بوده که قادر خواهید بود تا آن  ها را انتخاب کرده و سپس با آن مراحل را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار بالا بوده و به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و مخرب

وجود تصاویر بسیار عالی

جلوه های صوتی بی نظیر

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود یافتن میزان روشنایی

بهبود سرعت بازی

رفع برخی اشکالات

 

 

مدير بازدید : 758 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

FilmYadetNare-screenshot

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی « فیلم یادت نره!» از سری مجموعه بازی های یادت نره است که توسط دوستان شما در گرین برد تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ……

 

 

 

.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا قالب سايت مناسب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 656
  • بازدید سال : 20,271
  • بازدید کلی : 144,643
  • کدهای اختصاصی