loading...
عصراندرويد
.::به عـــصـر اندرويد خوش آمدید::.

 

  .::به عـــصـر اندرويد خوش امدید::.

سلام بازدید کننده گرامی، به سایت عـــصـر اندرويد خوش  اومدید، ممنون میشیم که برای بهتر شدن سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقاداتون رو با ما در میان بذارید. همچنین برای استفاده از کل مطالب سایت و انجمن، عضو سایت بشید. در صورت تمایل شما میتوانید مطالب جالب خود را برای ما ارسال کنید و مطلب را با نام شما در عـــصـر اندرويد قرار می دهیم .

سایت عـــصـر اندرويد ساعات خوشی را برای شما آرزومند است

 

**-------------------------------------------------------------------------------**

 


 ** تولبار سایت عصر اندرويد**

Get our toolbar!

 تولبار سایت.با دانلود این تولبار به راحتی بدون ورود به سایت از جدیدترین نرم افزار ها وکلیه مطالب سایت بهرمند شوید

این تولبار مناسب برای بروزر های IM - Mozilla - chrome

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت alexa

با حجمی کمتر از 200 کیلو بایت

لطفا برای حمایت از سایت این تولبار را نصب نمایید

آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد
آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد

مدير بازدید : 178 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

STTHE A-LIST 1111111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا شما می توانید به لیست A برسید ؟ در بازی STARDOM: THE A-LIST شما باید با استفاده از نیرنگ ، تزویر و دروغ خود را به یک ستاره بین المللی  تبدیل کنید . با نمایش چهره خود در تلویزیون و فیلم خود را به یک بازیگر مشهور تبدیل نموده و برنده بهترین بازیگر سال شوید . شما می توانید با استفاده از بهترین لوازم آرایشی ظاهر خود را سفارشی کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا  دوستان خود را برای شرکت در پروژه های خود دعوت کنید . همچنین لازم به ذکر است که شما با این کار پول بسیار خوبی به دست خواهید آورد  .

 

مدير بازدید : 130 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Loco-Motors

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 در بازی Loco Motors  شما باید تمامی تلاش خود را به کار برده و با استفاده از اتومبیل خود ، از موانع عبور کنید . این بازی شامل ۴۰ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . به سمت جلو پیشروی کرده و دوستان خود را به چالش بکشانید . قابل توجه است که این بازی به صورت داستانی می باشد . همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید دستاورد های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

مدير بازدید : 176 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Virtual City Playground456789123

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Virtual City Playground شهر رویایی خود را بسازید . وظیفه شما در این بازی این است تا با ساخت ساختمان های لوکس و شیک شهر خود را زیباتر کنید . اگر می خواهید که یک شهردار خوب باشید ، حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود تجربه کنید . با راه اندازی سیستم حمل و نقل ، پارک ها ، سینماها ، استادیوم و … شهر خود را به یک شهر رویایی تبدیل کنید . لازم به ذکر است که بیش از ۱۰۰ دستاورد در این بازی وجود دارد .

 

مدير بازدید : 195 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Sonic-4-Episode-II-THD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک حتما با نام Sonic آشنا هستید . بازی Sonic 4 Episode II THD  یکی از محبوب ترین بازی های تولید شده برای کاربران کامپیوتر بوده که اکنون سازنده این بازی تصمیم گرفته است تا محبوبیت خود را نزد کاربران موبایل بیشتر کرده و اکنون نسخه اندروید آن را نیز تولید کرده است . اکنون Sonic  بازگشته است تا یک اتحاد قدرتمدن و پایدار با دکتر Eggman ببندد . دقت داشته باشید که این بازی بر روی گوشی هایی با پردازنده Nvidia Tegra با گرافیک بهتر و سرعت بیشتری اجرا شده و پیمایش آن سریع تر خواهد بود .

 

مدير بازدید : 155 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Zebuloids

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 Vogelz در سرزمین فوق العاده سرسبز به نام سیاره زمین سقوط کرده است . وظیفه شما در این بازی این است تا سفینه فضایی خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید . تمامی این ها در بازی Zebuloids  پدیدار می شوند .  اما هنگامی که در حال تعمیر سفینه فضایی خود هستید ، دشمنان قصد دارند تا به شما حمله کنند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و حملات دشمنان را خنثی کنید .  این بازی شامل ۳۰ مرحله هیجان انگیز بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . 

ing

.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا قالب سايت مناسب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 20,208
  • بازدید کلی : 144,580
  • کدهای اختصاصی