loading...
عصراندرويد
.::به عـــصـر اندرويد خوش آمدید::.

 

  .::به عـــصـر اندرويد خوش امدید::.

سلام بازدید کننده گرامی، به سایت عـــصـر اندرويد خوش  اومدید، ممنون میشیم که برای بهتر شدن سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقاداتون رو با ما در میان بذارید. همچنین برای استفاده از کل مطالب سایت و انجمن، عضو سایت بشید. در صورت تمایل شما میتوانید مطالب جالب خود را برای ما ارسال کنید و مطلب را با نام شما در عـــصـر اندرويد قرار می دهیم .

سایت عـــصـر اندرويد ساعات خوشی را برای شما آرزومند است

 

**-------------------------------------------------------------------------------**

 


 ** تولبار سایت عصر اندرويد**

Get our toolbar!

 تولبار سایت.با دانلود این تولبار به راحتی بدون ورود به سایت از جدیدترین نرم افزار ها وکلیه مطالب سایت بهرمند شوید

این تولبار مناسب برای بروزر های IM - Mozilla - chrome

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت alexa

با حجمی کمتر از 200 کیلو بایت

لطفا برای حمایت از سایت این تولبار را نصب نمایید

آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد
آيامايل به همكاري در عصر اندرويد هستيد با ما تماس بگيريد

مدير بازدید : 157 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (1)

Dont-let-go

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در ۳۷۲ کیلومتری سیاره زمین یک منظره بسیار شیک و زیبا وجود دارد ، اما هر کاری که شما انجام دهید باز هم زندگی در آن جا غیر ممکن است . تمامی این ها در بازی GRAVITY: DON’T LET GO پدیدار می شوند . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا برای نجات دوستان خود عازم این سفر خطرناک شوید . آیا مهارت و استراتژیک مورد نیاز برای زنده ماندن برای زنده ماندن در این محیط بی رحم را دارید ؟ همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید این بازی را به صورت چند نفره انجام دهید .

ویژگی های اصلی:

امکان انجام بازی به صورت چند نفره

وجود ماموریت های متعدد

گیم پلی چالش انگیز

 

 

مدير بازدید : 116 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Choplifter HD

پیش نیاز: اندروید .۰۴ و بالاتر

بدون شک حتما بازی Choplifter HD  را در سیستم عامل ویندوز به خاطر دارید . این بازی ، یکی از بهترین بازی های گرافیکی تولید شده برای سیستم عامل ویندوز بوده که اکنون نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . شما در این بازی در نقش یک خلبان بوده و باید تا آن جا که می توانید باید  هلیکوپتر را هدایت کنید و افراد را نجات دهید . خلبانان آموزش دیده در این بازی باید توانایی و مهارت خود را نشان داده و بیش از ۳۰ ماموریت هیجان انگیز را به اتمام برسانند . این بازی واقعیت را با عناصر فانتزی ترکیب می کند ! سربازان ، نظامی ها و فرماندهان جنگی را که دچار بیماری های ویروسی شده اند را نجات دهید . اگر این مجموعه را در نسخه کامپیوتر به اتمام رسانده اید ، به هیچ عنوان نسخه اندروید آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده بالا می باشد . این مجموعه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . اکنون می توانید این بازی را همرا با دیتای حجیم آن از وبسایت اندرویدها دریافت نماید .

 

مدير بازدید : 291 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Xtreme Soaring 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا تا به حال مانند یک پرنده در آسمان پرواز کرده اید ؟  آیا دوست دارید تا در هوا پرواز کنید ؟ ما بازی Xtreme Soaring 3D را به شما پیشنهاد می کنیم . این بازی در حال حاضر یکی از بهترین بازی های هواپیمایی برای سیستم عامل اندروید می باشد . جلوه های صوتی و فیزیک واقع گرایانه این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که وجود تصاویر ماهواره ای با کیفیت بالا و رقابت آنلاین با دوستان از قابلیت های اصلی این بازی می باشند .

 

مدير بازدید : 126 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

Gunship_III_FREE

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 تجربه جنگ در ویتنام را با بازی Gunship III FREE در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . در این جنگ وظیفه شما این است تا با یک هلیکوپتر که ساخت کشور آمریکا است دشمنان خود را نابود کنید . این بازی با گرافیک بسیار بالایی عرضه شده و گرافیک بالای آن باعث شده تا شهر ها ، جنگل ها و سرزمین های وسیع با جزئیات کامل نمایش داده شوند . همچنین لازم به ذکر است که کابین سه بعدی و واقع گرایانه جنگنده ها بسیار زیبا طراحی شده اند . شما باید سعی کنید تا ماموریت هایی که در طول بازی به شما محول می شود را انجام دهید . همچنین لازم به ذکر است که وجود جلوه های صوتی بسیار زیبا و هیجان انگیز ، لذت انجام این بازی را دوچندان کرده است .

 

.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا قالب سايت مناسب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 20,237
  • بازدید کلی : 144,609
  • کدهای اختصاصی